Monday 18 July 2011

floria putrajaya

..AssalamualaikuM..

Kali ni aku nk citer pasal floria kt putrajaya yang baru je habis untuk tahun 2011 minggu lepas. Festival macam tu mmg best la kalau dikekalkan terus kat putrajaya tu...Teringat plak kenangan mase g trip ke bangkok awal tahun ritu...Lebih kurang cmtu la rupa taman2 kat Bangkok ngan Chiang Mai...Cuma cuaca kat sane sejuk sikit dr Malaysia...Pape pon still cantik jugak la...jom kite tgk persamaan die..=)

Floria putrajaya


Ratchapurek Garden World , Chiangmai

Ape y sama kat sini adalah bunga2 y warna warni tu..hihi....cantik menarik tertarik.....Setakat ni da 2tahun aku g floria ni....tapi tahun lepas punye aku tak berkesempatan nk pegi...So tahun ni aku takmo terlepas lagi..yang menariknye floria kali ni sebab ade bot berhias la time malam....tapi sayang sgt tak dapat tgk dekat2 sebab parking full...jem plak tu nk g sane....so tgk dr dalam kereta jela....sedey sgt....=(
Ok..jom tgk pic yang sempat kami snap pada petang kejadian....


part of exhibition...hihi

real kolam ni siap de ikan....like..=)

ni antara site y aku suke sebab menarik sgt2..

kreatif...


site ni bez sebab ade jambatan special.....
ala2 jambatan kaca..tp kat bawah tu kite boleh tgk decoration of flowers..

Tu adalah site yang aku rase paling menarik sebab macam kat alam fantasi je ngan combination colour yang dorg gune tu...hihi..sebenarnye banyak lagi site2 yang cantik..tapi disebabkan aku lupe nk cas battery camera, so aku terpakse melimit kan gambar2 kat sane...sedey...=(

taman universiti
Sori aku tak ingat ni ipta/ipts mane y buat sebab battery camera aku da wat hal...Aku suke site ni sebab die ade tempat duduk. Thanks la sebab ktrg da penat sgt2..hihi..Site ni nmpak modern sikit...colour pon pelbagai and idea die menarik jugak...Juz pendapat aku je sebab aku suke y simple tapi menarik....Tapi y sedeynye sebab UPM punye site aku tak sempat nk snap pic...battery da habis....Sori you alls...Tapi time jalan2 tu aku dgr de visitors y puji site UPM coz kite gne botol2 tu...Sayang sgt tak dapat tgk time malam....nk sgt tgk refflection ala2 cristal tu...mesti cantik sgt kan...=)

snap dari my encik
Ok...setakat ni je yang aku larat nak share..hihi....tunggu citer laen plak kalau ade..haha...

bye2...=)


No comments:

Post a Comment